REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Informacje ogólne
Właścicielem i administratorem sklepu internetowego http://ducati.torn.com.pl jest firma Security Technologies Sp. z o.o., z siedziba w Warszawie, ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa, NIP: 526-18-88-949.
Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta w związku z czym nie przysługują roszczenia z tytułu rękojmi.
Rejestracja
Aby dokonać zakupów należy zarejestrować się, wybrać towar do koszyka, wypełnić zamówienie oraz stronę z danymi Klienta, a następnie wysłać za pośrednictwem sieci Internet do biura firmy Security Technologies Sp. z o.o.
Wypełnienie arkusza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie danych do celów marketingowych przez firmę Security Technologies Sp.zo.o. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997)
Nie wolno udostępniać osobom trzecim nazwy wpisanej w rubryce „hasło” w trakcie rejestrowania się w sklepie. Pełna odpowiedzialność wraz z ryzykiem za udostępnienie własnego “hasła” spoczywa na Kliencie.
Zamówienia
Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia tygodnia.
Zamówienia rozpatrywane są kolejno według dnia i godziny złożenia:
- w dni robocze do godz. 12.00 – tego samego dnia,
- w dni robocze po godz. 12.00, w soboty i niedziele oraz święta – następnego dnia roboczego.
Realizacja zamówień
Zamówienia realizowane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia jeżeli towar dostępny jest w magazynie sklepu internetowego Ducati. Lista produktów dostępnych w magazynie sklepu internetowego Ducati znajduje się w zakładce: DOSTĘPNE OD RĘKI.
Czas realizacji pozostałych zamówień uzależniony jest od dostępności towaru w magazynie centralnym producenta we Włoszech. O terminie realizacji zamówienia klient zostaje poinformowany po złożeniu zamówienia.
Zamówienie otrzymuje status:
- towar dostępny we Włoszech od dnia ….. – oznacza, że zamówienia będą realizowane od dnia …....
- towar niedostępny – oznacza chwilowy brak towaru w magazynie centralnym we Włoszech. Termin dostępności nie jest jeszcze podany.
- brak odpowiedzi – oznacza brak potwierdzenia terminu realizacji zamówienia z magazynu centralnego
Dostawa towaru
Dostawa towaru odbywa się zgodnie z zadeklarowanym przez Klienta w zamówieniu sposobem:
- Odbiór własny
- za pośrednictwem firmy kurierskiej (koszt wysyłki wg cennika firmy kurierskiej)
- za pośrednictwem Poczty Polskiej (koszt wysyłki wg cennika Poczty Polskiej)
Płatności
- przelew – wpłata na konto sprzedawcy: Security Technologies Sp. z o.o., ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa, numer konta: 53 1240 1053 1111 0000 0504 6423, zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie pojawienia się wpłaty na koncie
- płatność przy odbiorze
Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest faktura VAT wystawiona zgodnie z informacjami podanymi przez Klienta Przesłanie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz z upoważnieniem firmy Security Technologies Sp. z o.o. do wystawienia faktury VAT na zakupione towary bez podpisu odbiorcy.
Zwroty towaru
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar musi być zwracany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać na koszt nadawcy (koszt odesłania nie podlega zwrotowi) wraz z fakturą. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta a faktura wraz z fakturą korygującą zostanie odesłana do klienta.
Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: Security Technologies Sp. z o.o, ul. Joteyki 20, 02-317 Warszawa. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz opis reklamowanej przesyłki. Reklamacje rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy (jeżeli będzie to niemożliwe np. z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w magazynie towary do wyboru).
Postanowienia końcowe
Firma Security Technologies Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:
- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego
- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego.